JOC TREPTELE RECUNOSTINTEI, TREAPTA 25: SEMNELE MAGICE

100_7285

TREAPTA 25

Incepeti ziua in care decideti sa urcati aceasta treapta scriind cele 10 binecuvantari, iar seara, nu uitati sa tineti in mana piatra filosofala si sa va umpleti de recunostinta pentru cel mai frumos lucru care vi s-a intamplat peste zi.

Tema Treptei 25 se refera la semnele magice pe care Universul, Sursa Divina, Ingerul Pazitor ni le trimit clipa de clipa. De cele mai multe ori noi ne traim viata in mod mecanic, “adormiti” sufleteste. Devenim uneori atat de coplesiti de provocarile existentei incat uitam sa mai privim miracolul vietii si a tot ceea ce ne inconjoara prin ochii puri si vesnic uimiti ai copilului interior.

Sursa Divina se foloseste de anumite persoane, circumstante, evenimente, mesaje, aranjandu-le in asa masura (deloc la voia intamplarii cum credem noi si nicidecum din “noroc” sau din “ghinion”) pentru a ne oferi indiciile si mesajele necesare in vederea realizarii binelui nostru cel mai inalt- asta daca suntem un pic mai atenti decat de obicei. Dumnezeu ne raspunde rugaciunilor si dorintelor noastre, asezand cu grija semnele care sa ne conduca pe calea corecta. Pentru ca noi sa observam aceste semne, este necesar sa fim mai prezenti si mai atenti  ACUM si  AICI si sa nu mai traim in regretele trecutului sau in angoasa viitorului.

Spre exemplu, daca iti doresti un partener de viata potrivit si daca se intampla sa vezi un cuplu de indragostiti, acesta poate fi un indiciu ca partenerul dorit se indreapta spre tine, iar tu trebuie sa fii recunoscator dinainte pentru aceasta; daca pare ca cineva iti spune ca din senin exact ceea ce tu cautai sa auzi- raspunsul la o problema interioara care te macina, este in mod clar un semn de sus. 🙂

Am sa va dau, de asemenea, un exemplu personal: intr-o dupa-amiaza calduroasa ma plimbam cu baietelul meu in parc. El dormea linistit in bratele mele, in timp ce eu, in acea zi, eram extrem de tulburata, gandindu-ma la unele decizii pe care ar fi trebuit sa le iau cu privire la unele aspecte profesionale. Ma framantam, fiidu-mi cumva teama sa imi asum si sa imi recunosc decizia luata, caci vocea sufletului era clara, dar mintea cauta motive de amanare sau de renuntare. M-am rugat in gand si am cerut ajutor si calauzire din partea Taramurilor Angelice…la putin timp am putut observa o pana alba cazuta la picioarele mele, printre firele de iarba. M-am aplecat sa o iau increzatoare: stiam ca este un semn de la Ingeri si stiam de asemenea ce trebuie sa fac. 🙂

Asadar, pe Treapta 25 va trebui sa fiti mai atenti decat de obicei si sa identificati 7 semne magice pe care Universul vi le trimite. Fiti recunoscatori pentru ele! 🙂

Sa fie cu “trezvie”!

Namaste!

Leave a Reply

