DOAR MULTUMESC

Nu stiu cum este pentru voi, insa pentru mine, de cand am decis sa practic “multumirea” si sa intru in Jocul Recunostintei pentru a-i urca treptele, au aparut tot felul de probe care sa imi puna la testare “zen”-ul si capacitatea de A FI in starea de recunostinta, de multumire si de pace. Se intampla uneori ca ceilalti sa proiecteze grijile, gandurile si fricilor lor asupra existentei noastre…in special cand ne hotaram poate sa schimbam o paradigma veche si un tipar de gandire care ne aduce numai prejudicii i. Din punct de vedere spiritual, aceste incidente nu sunt deloc intamplatoare si sunt reflectii ale ultimelor noastre rabufniri interioare egoice.

Astazi am fost “mohorata” si nu am gasit puterea interioara nici sa scriu, nici sa meditez sau sa ies la o plimbare in natura pentru a-mi “spala” aura si a ma descarca de ganduri si emotii negative. Nu am reusit sa procesez in totalitate un incident de ieri…dar, tot astazi, am primit un cadou frumos si neasteptat. Dupa cum spuneam, Universul ne trimite semne si scrisori in nenumarate moduri si da, daca suntem intr-o stare de constienta si de detasare gasim intotdeauna motive pentru care sa fim recunoscatori. MULTUMESC pentru mesajul primit astazi. Multumesc Sursei Divine, multumesc prietenilor si tuturor celor implicati.

Astazi s-a intamplat sa povestesc cu o prietena cu care nu am mai povestit de multa vreme. Se intampla, mai intai, sa imi spuna “I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you”. Aceasta m-a bucurat foarte mult si mi-a redat increderea, buna dispozitie…am pasit dintr-o data in paradigma bucuriei. Spusa prietenei mele este o varianta a lui NAMASTE, o varianta al salutului sacru, al “intalnitului” cu celalalt care este, in sine, un mister.

HELLO= NAMASTE= I HONOUR THE DIVINE LIGHT IN YOU THAT IS ALSO IN ME

Apoi, se face ca prietena mea imi comunica un mesaj din partea unei persoane pe care nu o cunosc personal, dar pe care o am in lista de prieteni pe FB. Nu am vorbit cu persoana in cauza nici macar pe internet, dar se pare ca imi urmareste de ceva vreme “aventurile interioare” si “scrierile”. Aceasta persoana ii comunica prietenei mele:

“Esti norocoasa ca ai oameni spirituali cu care sa vorbesti, mai ales cu Raluca (that’s me 🙂 ). Tu gandesti asa ca ai prieteni spirituali, ai universul tau…o stiu pe Raluca; parca asa o cheama. E fantastica fata.  O  iubesc fara s-o fi vazut vreodata. I-as trimite scrisori toata viata. Eu nu am o colega care sa fie pe jumatatea ei sau a ta. E sinistru.”

namaste

Multumesc. Nu mi se pare deloc intamplator ca am primit aceste cuvinte vindecatoare intr-un moment in care aveam mare nevoie de ele, intr-o zi in care doream sa ma simt apreciata, iubita si acceptata. Observati cum ne raspunde Universul? Cum ne indica intotdeauna calea? Insa, de cele mai multe ori, noi suntem adormiti si ne pierdem atat de usor in “masinaria” si in “mecanica” cotidiana. Si asta pentru ca nu intelegem planul fizic, nu intelegem lumea in care traim. Ne miscam precum orbii. Sunt religii care inca promoveaza ideea ca viata aici, pe pamant, este o pedeapsa…este un rezultat al faptului ca avem plati de facut, ca ceva nu am invatat in trecut, ca am gresit etc. Pana nu demult si eu credeam aceasta poveste. Insa, in traversarea interioara a Noptii Sufletului ( dark night of the soul) am inteles ca nu este deloc asa. Suntem lumina si iubire si nu este necesar sa facem ceva pentru a fi spirituali sau pentru a merita iubirea lui Dumnezeu. Dumnezeu ne iubeste asa cum suntem. Doar ca noi, in aventura umana, uitam  SA FIM pur si simplu. A FI a devenit A AVEA si A FACE. Daca nu ai si nu faci ceva, daca nu esti “in randul lumii” atunci esti un ciudat, un paria, un neinteles. Trist este ca de multe ori ne negam pe noi insine, negam vocea interioara, ne uitam fiinta si ne lasam in voia sortii. Uitam ca avem minunatul dar de a alege clipa de clipa…de a actiona constient  sau de a reactiona mecanic la tot ceea ce se intampla. Cheile sunt la noi si nu este nimeni responsabil de viata noastra, de modul cum traim, nici macar Dumnezeu.

MULTUMESC. DOAR MULTUMESC. MULTUMESC DIN INIMA.

Voi ce schimbari ati observat in viata voastra de cand practicati recunostinta?

Multumesc tuturor celor care urmaresc acest blog. Ma simt fericita si implinita sa stiu ca imparatasim impreuna bucurie, lumina si iubire. Sunt recunoscatoare pentru a fi impreuna INSPIRATI.

Daca doriti sa imi impartasiti povestile voastre, perspectivele voastre asupra universului, daca aveti nevoie de un impuls o puteti oricand face, trimitandu-mi o scrisoare la adresa pe care o gasiti pe home page la contact. Mi-ar placea sa va cunosc.

Namaste!

Leave a Reply

