JOC TREPTELE RECUNOSTINTEI, TREAPTA 4: SANATATEA

holistic

Incepeti ziua de astazi consemnand in scris cele 10 Binecuvantari, iar noaptea nu uitati sa lauati in mana piatra magica si sa va ganditi la cel mai frumos moment al zilei pentru care sunteti recunoscatori.

Tematica zilei de astazi este SANATATEA. V-ati gandit sa multumiti pentru faptul ca sunteti sanatosi? Pentru faptul ca sunteti intregi, ca va puteti ridica in fiecare dimineata din pat si sa lucrati intru lumina? Adesea “drama cotidiana” si “mecanica vietii” ne inghit cu totul si uitam sa fim bucurosi pur si simplu pentru noua zi care ni se ofera, pentru faptul ca avem un corp si o minte sanatoasa si ca, prin intermediul lor putem face atatea lucruri pe acest pamant.

In urma cu ceva ani, cand am terminat facultatea, chiar in vara in care am sustinut examenul pentru diploma de licenta, am avut un accident rutier foarte grav. La momentul respectiv, s-a declansat o adevarata tragedie in interiorul meu si pentru familia mea…am avut fracturi multiple, a trebuit sa trec prin mai multe operatii si recuperarea a durat aproximativ un an. Un an in care a trebuit sa invat sa merg din nou, exact ca un copil! In acel an de pauza, intre facultate si masterat, am inceput colaborarea cu cateva reviste de cultura si am publicat un volum. A fost o ocazie pentru mine de a ma conecta la Fiinta mea, de a deveni constienta de dorintele mele launtrice si de a gasi curajul de a merge pe cale, CALEA INTERIOARA (evident ca nu eram pe cale, din moment ce in planul fizic am avut probleme cu picioarele). Atunci mi-am zis ca nu am dansat destul, ca odata ce imi voi reveni, voi dansa in fiecare zi, voi rade si ma voi bucura de fiecare clipa! In momentul in care talpile mele au inceput sa atinga iar pamantul m-am simtit cu adevarat binecuvantata, reinnoita…am avut ocazia in viata sa merg sa merg “copacel” de doua ori 🙂

Recunostinta este un real antiseptic, este cel mai bun vaccin, ingredientul magic pentru a avea o imunitate excelenta. Din punct de vedere spiritual, SANATATEA reflecta alinierea pe care o avem cu Sursa Divina. Starea noastra inetrioara( pe care noi o percepem ca fiind negativa sau pozitiva, buna sau rea) este oglinda perfecta care ne anunta daca voia noastra corespunde cu cea divina sau daca ne-am indepartat de scopul nostru divin. Boala nu este ceva negativ, ceva de care sa devenim obsedati pentru a o indeparta cu orice pret. In realitate, orice boala si stare de disconfort ( emotional, mental sau fizic) este un indicator care ne avertizeaza ca “ceva” nu este ok cu noi, ca “ceva” nu acceptam sau ca am acceptat prea mult negativism din partea altora…pe scurt, ne arata ca este necesar sa luam o pauza, sa ne intoarcem in interior si sa ne asumam lectia pe care, dintr-un motiv sau altul negam sa o invatam.

img_00372

SANATATEA este RESPONSABILITATE.

SANATATEA este RECUNOSTINTA, este BUCURIA de A TRAI in armonie cu tine insuti si tot ce te inconjoara.

Boala este intotdeauna autocreata si acceptata. Atragem si acceptam bolile prin programele mentale, sistemele de convingeri si de credinte depozitate constient si inconstient.

Pentru a urca TREAPTA 4 este de ajuns sa va imbratisati si sa va iertati din iubire pe voi insiva. Ganditi-va la picioarele voastre, ce instrument extraordinar sunt pentru ca va ajuta in fiecare zi sa mergeti, sa parcurgeti diferite distante. Ganditi-va la libertatea de miscare, la miracolul mersului! Spuneti “multumesc pentru talpile si pentru picioarele mele”.

Ganditi-va apoi la mainile voastre…la tot ce faceti cu ajutorul lor. Ganditi-va ca prin ele experimentati aceasta lume, ca atingeti,ca mangaiati, ca va luati copiii si persoanele iubite in brate, ca pictati, scrieti…cu munciti cu ele. Spuneti “multumesc pentru mainile acestea frumoase pe care le iubesc“.

Ganditi-va la creierul vostru, la inteligenta sa creativa si exploratoare, la toate functiile sale. Spuneti creierului vostru “iti multumesc.” Ganditi-va la ochii vostri, la toate minutatiile pe care le-ati vazut si le veti vedea vreodata, la cartile pe care le-ati citit. Atingeti-va ochii si spuneti “multumesc pentru ochii acestia minunati“.

Ganditi-va la organele si la celulele voastre. Multumiti-le pentru echilibru, pentru armonie, pentru ca isi indeplinesc sarcinile cu lumina si iubire, pentru ca ele contribuie clipa de clipa la starea dumneavoastra generala de sanatate. “Multumesc pentru celulele si pentru organele mele“.

Multumiti simturilor voastre. Spuneti:

Multumesc pentru AUZ.

Multumesc pentru VAZ.

Multumesc pentru ATINGERE.

Multumesc pentru GUST.

Multumesc pentru MIROS.

Multumiti CORPULUI FIZIC, MINTII, SPIRITULUI.

Multumiti UNIVERSULUI.

Pe parcursul intregii practici puteti vizualiza cum o lumina alba patrunde prin crestet, acolo unde este pozitionata chakra Sahasrara si cum se revarsa in toate chakrele, pe sira spinarii, in toate organele si partile corpului vostru pana la nivel de celule. Realizati acelasi exercitiu pentru MINTE si pentru SPIRIT, pentru FIINTA voastra ca intreg. Constientizati ca sunteti conectati la Atoatecreator si ca lumina sa necreata curge prin fiecare aspect, nivel si corp al fiintei voastre.

images

Scrieti pe o foaie DARUL SANATATII MA MENTINE IN VIATA. MULTUMESC. Purtati aceasta foaie asupra voastra oriunde veti merge.

Namaste!

Leave a Reply

