32 de trepte

???????????????????????????????

Ieri a fost ziua mea de nastere. Sub ghidarea ingerilor, dupa meditatia de dimineata- am simtit sa meditez impreuna cu Arhanghelii Metraton si Mihail despre “inceputuri si schimbari”- am consultat Oracolul Angelic si am fost indrumata sa realizez un exercitiu frumos. Un exercitiu de constientizare pe care l-am denumit “Treptele Recunostintei”. Aparent o joaca de copii si un exercitiu banal, in realitate este o activitate puternica care iti poate schimba viata si modul de perceptie. Viata se schimba atunci cand tu inveti sa o privesti altfel, cu alta pereche de ochi.

In ce consta, asadar,  jocul “Treptele Recunostintei”?

Foarte simplu. Te invit sa iei un creion si o coala de hartie sau un carnetel. Intra in meditatie, in acele unghere interioare unde este pace si liniste. Centreaza-te in inima si imagineaza-ti ca te aduni incet, incet din intregul corp, din minte, din emotii si ganduri ca si cum ai fi doar INIMA, doar in ZONA PIEPTULUI. Detaseaza-te de zgomotul de fond reprezentat de tot ce ti se pare ca merge bine si ca nu merge bine in viata ta. Cheama-ti ingerii pazitori aproape, cerandu-le ajutor si ghidare. Gandeste-te la lucrurile pentru care esti recunoscator, la ceea ce te bucura si te inalta si care sunt prezente intr-o forma sau alta pe scena vietii tale. Noteaza. Da drumul recunostintei, bucuriei si iubirii sa curga pur si simplu din inima ta in ceea ce notezi pe hartie.

Spuneam ca acest joc magic iti poate schimba viata. De ce? Pentru ca se bazeaza pe una din legile universale care este Legea Atractiei. Legea Atractiei spune ca atragi ceea ce gandesti si simti. Atragi ceea ce emani. Cu cat esti mai nemultumit de ceea ce tu identifici in prezent ca fiind o “lipsa”, cu atat acea “lipsa” va persista si, mai mult, vei atrage alte lucruri negative. Pentru ca tu gandesti negativ si vezi acea situatie sau persoana cu “ochi rai”, energiile “intunecate” din jur se vor ingrosa si vor chema la randul lor altele. Daca, accepti pur si simplu cu inima deschisa minusul si lipsa, daca intelegi cu compasiune si daca practici RECUNOSTINTA dintr-o data vei constientiza cate lucruri si persoane minunate sunt in tine si in jurul tau, de cate daruri divine esti inconjurat. Concentrandu-te pe ceea ce ai si nu pe ceea ce lipseste… nu vei face altceva decat sa pasesti pe Treptele Recunostintei intr-o Lume a Abundentei Infinite!

???????????????????????????????

Eu sunt recunoscatoare pentru:

1. Ingerii mei.

2. Baietelul meu.

3. Sotul meu.

4. Familia mea cea mare.

5. Scriitura.

6. Faptul ca SUNT AICI si ACUM.

7. Prietenii vizibili si invizibili.

8. Linistea valurilor marii.

9. Soare.

10. Nisipul cu scoici care intotdeauna ma transporta in tunelul timpului, oriunde doresc.

11. Magia pe care o aflu in fiecare plimbare prin padure.

12. Pamantului pentru roadele sale.

13. Mamei Geea pentru ca ma gazduieste temporar in bratele sale.

14.  Wrap-urile primite cadou dupa nastere.

15. Fiecare zambet al bebelusului meu de doar 6 saptamani.

16. Nemurirea stelutelor din privirea lui.

17. Fiecare gangurit.

18. Muzica

19. Ingerului meu interior.

20. Corpul meu fizic.

21. Provocarile cotidiene.

22. Infinitul Celalalt.

23. Inspiratia de noapte.

24. Mancarea vegetariana.

25. Vin.

26. Fiecare sarut al sotului meu.

27. Recuperarea rapida dupa nastere.

28. Necuvinte.

29. Tacere.

30. Pot sa imi hranesc bebelusul cu lapte matern.

31. Imprevizibil.

32. Scriu pe acest blog.

Tu pentru ce esti recunoscator? Te provoc sa intri in joc si sa urci “Treptele Recunostintei”!

Namaste!

Leave a Reply

