Cardul lunii octombrie 2014/Card of October 2014

Archangel_Gabrielle

Ai o misiune importanta in viata, ce implica artele si comunicarea. Te rog, nu permite primejdiilor sa te intoarca din drum. Te voi ajuta.

You have an important life purpose involving communication and the arts. Please, don’t allow insecurities to hold you back. I will help you.

Mesaj suplimentar:

Sunt unul dintre ingerii dumneavoastra. S-ar putea sa va intrebati de ce un arhanghel este alaturi de dumneavoastra. Eu ajut mai multi oameni in acelasi timp si ma bucur ca sunteti printre ei. Ii ajut pe cei a caror misiune in viata o constituie artele sau comunicarea. Va voi ajuta sa va perfectionati si sa aveti incredere in talentele dumneavoastra firesti. Apoi va voi deschide usi ca sa va puteti exprima talentele intr-un mod care ii va ajuta pe ceilalti.
Ce va cer in schimb este onestitate si cooperare. Spuneti-mi despre temerile, sperantele, confuziile, primejdiile si visele dumneavoastra. Cereti/mi sa va ajut. Apoi, va rog sa intrati pe usile oportunitatii pe care le-am deschis pentru dumneavoastra. Sunt pe deplin alaturi de dumneavoastra. Rostul meu este sa va calauzesc si, in aceasta calitate, sa va indemn, sa va stimulez. Va rog sa ma credeti ca va indemn fiindca stiu ca aveti nevoie de un mic sprijin de sus.

Additional mesage:

I am one of your angels. You may ask why an archangel is near you. I am helping many people at the same time and I am very happy that you are among them. I am helping those who have in their life mission communication and the arts. I will help you to become better in your work and to manifest confidence in your natural talents. Then, I will open “doors” for you so that you can express your talents and helping others.
What I am asking in return is honesty and cooperation. Tell me about your fears, your hopes, your confusions and your dreams. Ask me to help you! Then, I ask you to enter on the doors of opportunities that I open for you. I am entirely next to you. My purpose is to guide you and, in this quality, to support you and to stimulate you. Please, trust me and have confidence when I say that I am on your side, because I know that you need a little help from above.
Have an angelic month!
Namaste!

Leave a Reply

