Rugăciune către Arhanghelul Gabriel și Zânele Inspirației

gabriel_1Astăzi dimineață am scris o rugăciune către Arhanghelul Gabriel și Zânele Inspirației. Este o rugăciune simplă, pe care o puteți adapta, în funcție de proiectul la care lucrați. Vă împreunați mâinile în dreptul inimii pentru interiorizare și pentru amplificarea energiei iubirii. Arhanghelul Gabriel lucrează împreună cu cei care au în misiunea lor artele scrisului. Așadar, dacă sunteți scriitori sau dacă lucrați la o carte, proiect ce implică scrisul (teză, disertație) sau cercetare academică…cu siguranță că Zânele Inspirației și Arhanghelul Gabriel vă pot ajuta purtându-vă pe aripile inspirației, clarificându-vă ideile pentru  aflarea formulei potrivite și pentru redarea lor în arta scrisului.

Din inimă, te rog Arhanghele Gabriel, conducător al Legiunilor îngerești, deținător al mesajelor divine și al cheilor revelației, îndrumător prin taina scrisului, ghid al artelor, adunu-mi liniștea și pacea de care am nevoie pentru a lucra la această carte. Învăluie-mă în harul și iubirea ta, învață-mă să aud, să văd, să simt și să primesc orice informație necesară pentru a redacta această carte. Te rog ajută-mă să ridic orice blocaj, limitare și auto-limitare care mă împiedică acum să scriu.

Vă rog, Zâne ale Inspirației, veniți să locuiți împreună cu mine, să lucrați împreună cu mine lafaeries această carte. Ajutați-mă să ascult glasul inimii și să transcriu mesajele primite cu bucurie-lumină-iubire pentru realizarea Binelui meu și al celorlalți. Vă mulțumesc.  Amin!

Leave a Reply

