31 de motive pentru care sunt recunoscătoare

SIM_0998

Raluca (Clairvoyance), fotografie de Simona Andrei

Astăzi este ziua mea de naștere. De cum m-am trezit, cu un soare răcoros și rotund pe  cerul liniștit, care a supreviețuit ploilor din zilele trecute (nu, nu s-a rupt! el, cerul…doar a curs înspre pământ) am simțit nevoia de a mulțumi, de a mă învălui  în vălurile gratitudinii.

1. Sunt recunoscătoare pentru familia mea.

2. Sunt recunoscătoare pentru copaci și pentru inspirație.

3. Sunt recunoascătoare pentru fiecare întâlnire magică pe care am trăit-o.

4. Sunt recunoscătoare pentru poezie.

6. Pentru muzică.

7. Pentru filosofie.

8. Pentru culori.

9. Sunt recunoscătoare lui Gabriel.

Johfra-Bosschart-Pisces

10. Sunt recunoscătoare pentru tăcere.

11. Pentru râs.

12. Pentru că visez noapte și zi.

13. Pentru corpul feminin.

14. Pentru Îngerii păzitori.

15. Pentru Ghizi.

16. Pentru Hermes.

17. Pentru hermeneutică.

18. Pentru că sunt un Pește cu trup de Fecioară.

19. Pentru că simt.

19. Pentru dans.

20. Pentru mare.

21. Pentru nisip.

22. Pentru noniubire.

 

23. Pentru stânci.

24. Pentru cărți.

25. Pentru poveștile care se zbat în mine.

26. Pentru creativitate.

27. Pentru Viață. Pur și simplu.

28. Pentru că am o casă unde să mă adăpostesc atunci când plouă.

29. Pentru soare și lună.

30. Pentru stele.

31. Pentru lumânările parfumate asortate cu căpșuni și vin roșu.

Mulțumesc! Mă simt binecuvântată!

Tu pentru ce ești recunoscător astăzi?

inspirat de: Visatul în stare de veghe și de Peștii (Pisces) lui Johfra Bosschart).

Leave a Reply

