Despre respingere

sagitariusAstăzi am realizat că noi, oamenii, la nivel colectiv, avem multe subiecte (bariere, rezistențe) în ceea ce privește respingerea. Prin definiție, respingerea este o rezistență la ceva. Personal, procesez greu sentimentul de respingere, în special din partea celorlalți, în aproape orice situație, fie ea de ordin profesional, creativ sau afectiv-emoțional. Am deseori tendința de a respinge la rândul meu, de a mă simți amenințată de situații și persoane, chiar și atunci când nu este cazul.

Dimineața, înainte de a începe lucrul obișnuit al zilei, am adresat Îngerilor întrebarea cu privire la rolul lui X în viața mea. Oare ce am de învățat din această întâlnire? Este această persoană benefică pentru mine, dar eu pentru ea? Am cerut călăuzire. Făcând acestea, a trebuit să accept faptul că am un anumit sentiment de respingere, de  fugă,  o teamă de proximitate. Mergând și mai în profunzime, am realizat pur și simplu că mintea noastră este mereu stresată, că simte nevoia de a eticheta, de a cataloga, de a emite într-una judecăți, de a se proteja.

Am înțeles ca iubirea are multe forme, iar vindecarea și autovindecarea sunt unele dintre ele. Uneori, este necesar să contemplăm pur și simplu divinitatea celuilalt, scânteia sa interioară, dincolo de orice schema mentală. De a-l asculta. De a-l accepta în lumea noastră interioară așa cum este. De a direcționa, chiar și la nivel intențional, iubirea și vindecarea către cine simțim că are nevoie, în acord cu cerințele inimii, bineînțeles.

Am aflat că, din teamă, proiectez “progrămele” din trecut asupra momentului din prezent, ratându-i astfel infinita frumusețe sau că proiectez prejudecățile și judecățile altora.

Vă provoc astăzi la un mic exercițiu. Vă provoc să vă reevaluați sentimentele de respingere direcționate către o persoană pe care, aparent, nu o puteti suporta. Veți descoperi că persoana reflectă, poate, ceea ce respingeți la voi înșivă? Poate fi celălalt un mesager al neacceptării de sine?

Astăzi am fost încurajată să am încredere în vocea inimii. Să mă relaxez. Să dăruiesc și să primesc. Orice întâlnire aduce vindecare, libertate, cunoaștere. Iubire.

Adevărata esență este BUCURIA-LUMINA-IUBIREA. Amintește-ți întotdeaua, înainte de a te grăbi să respingi un lucru sau o persoană, care este ADEVĂRUL!

Leave a Reply

